مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 15:052020-03-30اقتصادي

130 هزار خودرو از راه های تهران به مبدا بازگشتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی با اعلام این خبر افزود: چهار هزار و 900 خودرو در پایان روز اول و 124 هزار و 500 خودرو در پایان روز دوم و 640 خودرو از دیروز تاکنون برگشت داده شدند.

وی یادآورشد: در این مدت 440 خودرو متخلف که به دستورات پلیس در بازگشت بی توجه بودند، جریمه شدند.

محسنی بندپی اظهارداشت: در روز اول اجرای طرح 250 خودرو، روز دوم 60 خودرو و از دیروز تاکنون به عنوان روز سوم نیز 130 برگ جریمه دریافت کردند همچنین تنها در روز دوم 31 خودرو متخلف توقیف شدند و در سایر روزها خودروی توقیفی نداشتیم.

استاندار تهران گفت: همچنین طی این مدت 39 واحد صنفی متخلف که اقدام به باز و فعال کردن کسب و کار خود کرده بودند نیز پلمب شدند.

وی در مورد ضرورت بسته بودن اصناف غیرضروری ادامه داد: در راستای اجرای دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی اصناف غیرضروری نیز رصد و پایش انجام شد و بر همین مبنا 39 واحد صنفی متخلف پلمپ شدند.

محسنی بندپی خاطر نشان کرد: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی که از هشت فروردین در دستور کار قرار دارد، با دقت و با کیفیت در مبادی ورودی و خروجی استان تهران در حال اجراست تا نقش موثری در توقف چرخه انتقال ویروس کرونا داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

130 هزار خودرو از راه های تهران به مبدا بازگشتند

130 هزار خودرو از راه های تهران به مبدا بازگشتند