مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 15:052020-03-30سياسي

فضای مجازی البرز رنگین شد


مسابقه خانوادگی اوقات فراغت درخانه با هدف آگاهی از بازی های خانگی شامل عکس و ویدئو ، مسابقه اطلاعات عمومی 2020( 20 روز و هر روز 20 پرسش) از جمله رنگ های سرگرمی در فضای مجازی این روزهای استان البرز هستند که توسط مجمع جوانان استان البرز برای ماندن در خانه در صفحات اینستاگرامی و مجازی پیش بینی شده است.

اما در این فضای پر اثر در مقابله با کرونا به واسطه نگه داشتن اعضای خانواده دراین روزهای سخت علاوه بر سرگرمی، روزانه مطالب و کلیپ های آموزشی برای پیشگیری از بیماری کرونا نیز منتشر می شود.

نایب رییس مجمع جوانان استان البرز روز دوشنبه در گفت و گوی تلفنی با ایرنا افزود: راه اندازی و حمایت از پویش در خانه بمانیم و کتاب بخوانیم از جمله اقدامات موثر با هدف قطع زنجیره کرونا به شمارمی رود.

مینا علیزاده افزود: طراحی پوسترهای آموزشی ما درخانه می مانیم و از انتقال ویروس جلوگیری می کنیم و انتشار آن در فضای مجازی را با هدف تشویق عموم به ماندن در خانه از دیگر اقدامات برای قطع زنجیره کرونا است.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی جشنواره بین المللی بیا زندگی کنیم ، برگزاری جشنواره ارتش شادی برای کادر درمانی ، مشاوره آنلاین و تلفنی برای کاهش بار روانی و راه های انتقال ویروس کرونا در کلیپ ها، پوسترها و شبکه های اجتماعی از دیگر اقدامات سرگرم کننده مجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی البرز رنگین شد

فضای مجازی البرز رنگین شد