مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 14:152020-03-30سياسي

برگزاری مراسم رسمی و غیر رسمی در هشترود ممنوع است


به دلیل شیوع گسترده کرونا، برگزاری هر گونه مراسم رسمی و غیر رسمی در شهرستان هشترود ممنوع بوده و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود گفت: به دلیل شیوع گسترده کرونا، برگزاری هر گونه مراسم رسمی و غیر رسمی در شهرستان هشترود ممنوع بوده و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

امین امینیان در جلسه شورای تامین هشترود، خاطر نشان کرد: عوامل بهداشت و درمان به همراه خبرنگاران در عرصه پیشگیری و اطلاع رسانی در زمینه های مختلف به خصوص شیوع ویروس کرونا، در خط مقدم هستند و تلاش هایشان ستودنی است.

وی اظهار کرد: پلمپ 9 واحد متخلف صنفی، ایجاد ایستگاه بازرسی برای کنترل خودروهای عبوری در ورودی های شهر، ضد عفونی مکرر شهرستان، تهیه مواد ضد عفونی از جاهای مختلف، ممنوع کردن تجمعات، بالا بردن ضریب ایمنی بهداشتی در شهرستان و تهیه کالاهای اساسی برای اصنافی که باید در خدمت مردم باشند از جمله کارهایی است که ستاد مبارزه با کرونا در دستور کار قرار داده است.

رییس دادگستری هشترود نیز در این جلسه گفت: روزهایی را که در آن قرار داریم شبیه روزهای جنگ است؛ لذا باید بیش از پیش هوشیار بوده و توصیه های امنیتی و بهداشتی را رعایت کنیم تا کمترین تلفات را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم رسمی و غیر رسمی در هشترود ممنوع است

برگزاری مراسم رسمی و غیر رسمی در هشترود ممنوع است