مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 14:052020-03-30پزشكي

تجهیز آمبولانس های دانشگاه به برانکارد فشار منفی ویژه انتقال بیماران کرونایی


رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از تجهیز آمبولانس های پایگاه های شهری به برانکارد فشار منفی برای انتقال بیماران مشکوک یا مبتلا به کرونا ویروس خبر داد.

- ایسنا/کردستان رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از تجهیز آمبولانس های پایگاه های شهری به برانکارد فشار منفی برای انتقال بیماران مشکوک یا مبتلا به کرونا ویروس خبر داد.

فرزین رضاعی امروز دوشنبه (11 فروردین) همزمان با بهره برداری از این آمبولانس ها،اظهار کرد: به منظور پیشگیری و مقابله موثرتر با شیوع کروناویروس، برانکاردهای فشار منفی ویژه انتقال بیماران مشکوک یا مبتلا به این بیماری در مدیریت اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه طراحی، نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی به ویژگی های ایمنی و بهداشتی این برانکارد ها اشاره کرد و افزود: قرار گرفتن بیمار در محفظه های فشار منفی این برانکاردها از انتقال آلودگی های تنفسی و استنشاقی بیماران به تکنسین های فوریت های پزشکی و نیز انتشار آن به بیرون پیشگیری می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: در محفظه این برانکاردها، هوای استنشاقی بیمار محبوس و از هوای بیرون جداسازی شده و سپس با تعبیه فن هایی مکنده در سقف آمبولانس، بعد از عبور از داخل کانال ها و فیلترهای مخصوص، تصفیه شده و در نهایت به صورت هوایی پاک خارج می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز آمبولانس های دانشگاه به برانکارد فشار منفی ویژه انتقال بیماران کرونایی

تجهیز آمبولانس های دانشگاه به برانکارد فشار منفی ویژه انتقال بیماران کرونایی