مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 13:552020-03-30اقتصادي

13 به در در سی سخت ممنوع/هیچ نقطه ای از سی سخت پذیرای روز طبیعت نیست


برنامه سیزده به در در سی سخت ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، مردم با پویش در خانه بمانیم ثابت کردند با رعایت کردن و ماندن در خانه می توان زنجیره شیوع ویروس کرونا را قطع کنند اما در این بین هستند عده ای که برای روز 13 به در خود برنامه ریزی کرده اند و بار سفر را بسته اند اما باید بدانند همه راه های ارتباطی به مناطق گردشگری مسدود است.

عبدالحمید پناهی فرماندار دنا در همین خصوص در گفت وگو با فارس گفت: منتقل کننده ویروس کرونا در سیزده به در نباشید راهی جزء رعایت فاصله گذاری اجتماعی نداریم.

 پناهی در ادامه گفت: با سلامت و جان مردم بازی نکنید روزهای تعطیل و غیر تعطیل نداریم برای رعایت و حفظ حقوق دیگران در خانه بمانید اگر رعایت نکنیم در خانه ماندن طولانی تر و تدابیر سختگیرانه خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: تمامی راههای دسترسی مکان های تفریحی در طبیعت باید مسدود شوند و از ظرفیت رسانه ها، بسیج، سازمان های مردم نهاد و تمام گروه هایی که توان  اطلاع رسانی دارند استفاده شود و به شهروندان توصیه شود در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین از منازل خود خارج نشود تا تردد از شهرستان به خارج از شهرستان جز در موارد خیلی ضروری به صفر برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 به در در سی سخت ممنوع/هیچ نقطه ای از سی سخت پذیرای روز طبیعت نیست

13 به در در سی سخت ممنوع/هیچ نقطه ای از سی سخت پذیرای روز طبیعت نیست