مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 13:452020-03-30اقتصادي

30 هزار نفر در فیروزکوه غربالگری کرونا شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزکوه، مهدی یوسفی جمارانی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: همزمان با ابلاغ مصوبه سراسری از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از ساعت 24 هفتم فرودین ماه همزمان با سراسر کشور در این شهرستان اجرایی شد و از خروج خودروهای استان تهران به خارج از استان ممانعت به عمل آمد.

وی افزود: طبق اعلام نتیجه کار توسط نیروی انتظامی و اداره راهداری حدود 60 درصد ترددها در محور های شهرستان و در درون شهر نسبت به هفته اول نوروز کمتر شده است.

این مقام مسئول از بازگرداندن 951 خودرو از زمان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از این شهرستان به مبدا خبر داد و گفت: تا کنون خودرویی به پارکینگ منتقل نشده و 19 خودرو نیز که مقررات طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکرده و بر این تخلف اصرار داشتند جریمه 500 هزار تومنی شدند.

یوسفی جمارانی با تاکید بر اجرای جدی طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: این طرح با هدف کاهش تماس های بین افراد بدنبال به حداقل رساندن فاصله ای می باشد که بیش از یک ماه است به واسطه ویروس کرونا در بین مردم زیاد شده تا در نهایت سلامت و آرامش گذشته مجدد به جامعه برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار نفر در فیروزکوه غربالگری کرونا شدند

30 هزار نفر در فیروزکوه غربالگری کرونا شدند