مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 13:202020-03-30اجتماعي

بارش باران جاده های جنگل رشتخوار، جنت آباد و تربت حیدریه را مسدود کرد


فرماندار رشتخوار با اشاره به جاری شدن آب روان کال سالار در این شهرستان، گفت: بارش باران جاده های جنگل رشتخوار، جنت آباد و تربت حیدریه را مسدود کرد.

- خالقداد عرب در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشتخوار با اشاره به بارش باران در این شهرستان طی 24 ساعت اخیر، اظهار کرد: خوشبختانه در بحث سیلاب ها، سیل خطرناکی در رشتخوار گزارش نشده، همچنین، بیشتر سیلاب های شکل گرفته به صورت آب روان بوده که در همه رودخانه های فصلی این شهرستان هم اکنون جریان دارد.

فرماندار رشتخوار تاکید کرد: همزمان با آغاز بارش های شدید در رشتخوار، تیم های امدادی جمعیت هلال احمر، بخشداران و دهیاران در اماده باش کامل برای مقابله با هر حادثه احتمالی به سر می برند.

وی با اشاره به جاری شدن آب روان کال سالار در رشتخوار، اضافه کرد: بارش باران جاده های جنگل رشتخوار، جنت آباد و تربت حیدریه را مسدود کرد.

فرماندار رشتخوار گفت: با اعلام آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی روستایی و کوچه های بافت قدیمی رشتخوار که طرح هادی در آن اجرا نشده با همکاری هلال احمر و ظرفیت این شهرستان، آب منازل تخلیه شد.

عرب با اشاره به اینکه این حادثه خسارت نداشته است، افزود: بارش های پی در پی موجب شده 5 میلیون و 700 متر مکعب آب در پشت سد شهید یعقوبی جمع شود و در هر ثانیه 9 متر مکعب آب وارد سد می شود که امیدوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران جاده های جنگل رشتخوار، جنت آباد و تربت حیدریه را مسدود کرد

بارش باران جاده های جنگل رشتخوار، جنت آباد و تربت حیدریه را مسدود کرد