مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 12:002020-03-30فرهنگي

ناگفته هایی از «ایل دا» و ابتلای عوامل به کرونا


مجید مظفری از سیاست های صداوسیما برای ساخت پروژه های تلویزیونی در بحران کرونا انتقاد و اینگونه عنوان کرد که برخی عوامل این پروژه از جمله راما قویدل ـ کارگردان «ایل دا» ـ بر اثر ابتلا به این ویروس، - مجید مظفری از سیاست های صداوسیما برای ساخت پروژه های تلویزیونی در بحران کرونا انتقاد و اینگونه عنوان کرد که برخی عوامل این پروژه از جمله راما قویدل ـ کارگردان ایل دا ـ بر اثر ابتلا به این ویروس، در منزل قرنطینه بوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک روز بعد از اینکه کانون کارگردانان در نامه ای به رییس سازمان صداوسیما از ابتلای راما قویدل به بیماری کرونا خبر داد و مدیران صداوسیما را مسوول جان هنرمندان سریال های در حال ساخت دانست، گفت وگویی از راما قویدل منتشر شد که ابتلایش به کرونا را تکذیب و قرنطینه اش را خودخواسته عنوان می کرد.

پیش از این، یکی از بازیگران این سریال که حدود 100 بازیگر دارد، به کرونا مبتلا شده بود و البته چنین عنوان کرده بود که به او اجازه مرخصی داده نمی شد، در نتیجه حالش خراب شد و او را به ناچار در همان خرم آباد بستری کردند.

این بازیگر با انتقاد از جدی نگرفتن خطر ویروس کرونا از سوی پروژه های سینمایی و تلویزیونی، اینگونه عنوان کرده بود که به رغم هشدارها، در نهایت تعطیلات نوروزی ایل دا را متوقف کرد! ادعایی که در آن زمان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته هایی از «ایل دا» و ابتلای عوامل به کرونا

ناگفته هایی از «ایل دا» و ابتلای عوامل به کرونا