مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 11:252020-03-30اقتصادي

استاندار ایلام: مبادی شهرستان ها در تعطیلات پیش رو مسدود است


قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در حاشیه بازدید سرزده از برخی مبادی ورودی استان و نحوه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت تردد در استان با بیان اینکه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در این استان بسیار موفقیت آمیز بوده است، افزود: تاکنون از ورود بیش از 2 هزار و 700 خودروی غیربومی به ایلام جلوگیری شده و 2 هزار و 300 خودرو مهمان نیز به شهرهایشان بازگردانده شدند.

وی تاکید کرد: از زمان تصویب طرح و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، مردم استان ایلام در اجرای این طرح نهایت همکاری را داشته اند.

وی با اشاره به اقداماتی که در راستای اجرای این طرح در استان صورت گرفته است، افزود: نیروی انتظامی با همکاری ارتش، بسیج، هلال احمر و سایر عوامل، مبادی ورودی و خروجی استان و شهرها را به طور کامل کنترل می کنند.

استاندار ایلام با تاکید بر موفقیت آمیز بودن اجرای این طرح در استان و کاهش شدید ورودی ها یادآور شد: در بازدید از مبادی ورودی سه گانه استان تعداد اندکی مسافر قصد ورود به استان را داشتند که برگشت داده شدند و خودرو برخی افراد نیز متوقف و به پارکینگ منتقل و یا جریمه شدند.

وی از اجرای موفقیت آمیز طرح غربالگری و همکاری 80 درصدی مردم ابراز رضایت کرد و گفت: اجرای این طرح نیز بسیار موفق آمیز بوده است و امیدواریم این برنامه به طور کامل تا 20 فروردین پایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار ایلام: مبادی شهرستان ها در تعطیلات پیش رو مسدود است

استاندار ایلام: مبادی شهرستان ها در تعطیلات پیش رو مسدود است