مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 11:152020-03-30اقتصادي

تعطیلی واحدهای صنفی البرز تمدید شد


بهروز حصاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که طبق اعلام رسمی ستاد مبارزه با کرونا استان البرز، واحد های صنفی غیرضرور این استان تا اطلاع بعدی تعطیل هستند و اجازه فعالیت به آن ها داده نمی شود.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از 98 درصد صنوف همکاری لازم را داشتند و نسبت به بستن واحد صنفی خود اقدام کردند و تعدادی نیز همچنان اقدام به فعالیت می کنند که درصورت ادامه با آن ها برخورد می شود.

حصاری خاطرنشان کرد: واحد های صنفی نانوایی ، سوپر مارکت ، میوه فروشان ، کالاهای پزشکی ، لبنیات و داروخانه ها صرفا اجازه فعالیت طی این مدت را دارند.

وی تاکید کرد: بقیه صنوف اجازه فعالیت تا تاریخ مذکور را ندارند و تا کنترل اوضاع ویروس کرونا برابر قانون با از هرگونه فعالیت صنفی خودداری کنند.

وی گفت: اجرای طرح های تشدید بازرسی از واحدهای صنفی ، شناسایی عوامل احتکار یا فاچاق مواد شوینده و بهداشتی ، شناسایی و پلمپ کارگاه های تولید الکل تقلبی و فاقد مجوز، از جمله اقداماتی بود که در آغاز طرح مبارزه با شیوع کرونا توسط اتاق اصناف مرکز استان البرز ، اتحادیه های صنفی تحت پوشش و واحد بازرسی و نظارت اصناف کرج به اجرا در آمد .

بیش از 120 هزار واحد صنفی خدماتی،تولیدی و توزیعی در استان البرز فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی واحدهای صنفی البرز تمدید شد

تعطیلی واحدهای صنفی البرز تمدید شد