مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 10:352020-03-30سياسي

آمادگی اجرای مرحله دوم طرح تحول قوه قضاییه/ مختومه شدن 400 هزار پرونده در سه ماه


معاون راهبردی قوه قضاییه از آمادگی اجرای مرحله دوم طرح تحول قوه قضاییه در سال جدید خبر داد و گفت: درسه ماه از بیش از 800 هزار پرونده، 400 هزار مورد به نتیجه رسیده و مختومه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی فارس، ذوالقدر، معاون راهبردی قوه قضاییه در نخستین جلسه شورای عالی قوه قضاییه در سال 99 با ارائه گزارشی از عملکرد قوه قضاییه در سال 98، روند اجرایی مرحله اول طرح تحوّل قوه قضاییه در سال گذشته را تبیین کرد و از آمادگی اجرای مرحله دوم این طرح در سال جدید خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری سفر های استانی در سال 98، این سفر ها را از اقدامات بسیار مهم سال گذشته دستگاه قضایی عنوان کرد که آشنایی با مسائل قضایی استان‎ها و نظارت بر عملکرد دادگستری‎های کل استان‎ها را به دنبال داشته و خاطر نشان کرد: در برخی از استان‎ها برای اولین بار بود که رییس قوه یا هیأت عالی قضایی به آن استان‎ها سفر کردند و این مسأله در حل مشکلات قضایی مردم استان بسیار راهگشا بوده است.

ذوالقدر همچنین به کاهش پرونده‎های معوقه پس از صدور بخشنامه رییس قوه قضاییه اشاره و اظهار کرد: در طی سه ماه پس از ابلاغ بخشنامه آیت‎الله رییسی برای تعیین تکلیف پرونده‎های معوقه، از بیش از 800 هزار پرونده، 400 هزار مورد به نتیجه رسیده و مختومه شده که جز با همت جهادی همکاران قضایی و عنایت ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اجرای مرحله دوم طرح تحول قوه قضاییه/ مختومه شدن 400 هزار پرونده در سه ماه

آمادگی اجرای مرحله دوم طرح تحول قوه قضاییه/ مختومه شدن 400 هزار پرونده در سه ماه