مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 10:102020-03-30پزشكي

«شهر هوشمند» راه حلی برای روزهای قرنطینه


دبیر کارگروه شهر هوشمند انجمن سواد رسانه ای ایران گفت: یکی از ویژگی های شهر هوشمند، امکان استفاده از ربات های هوشمندی است که دارای حسگر هستند و پهباد های هشدار دهنده ای که قادر هستند رفتارهای شهروندان کنترل و هشدار های لازم انجام می شود.

- مرتضی چشمه نور دبیر کارگروه شهر هوشمند انجمن سواد رسانه ای ایران، در گفت و گو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، با اشاره به شهر هوشمند؛ راه حل قرنطینه، اظهار داشت: قرنطینه به معنای محدودیت در حرکت برای جلوگیری از شیوع بیماری واگیر دار است.

این محدودیت باعث می شود شهروندان سبک زندگی خود را تغییر دهند و برای انجام کارهای روزانه خود، از روش های الکترونیکی و هوشمند بیشتر استفاده کنند.

وی افزود: از جمله اموری که در شهرهای هوشمند می توان به عنوان خدمات الکترونیکی از آن نام برد می توان به مواردی همچون آموزش از راه دور، خدمات پزشکی، خریدهای اینترنتی، خدمات غیر حضوری بانکی و سایر مواردی که نیاز به حضور افراد را در شهر ها به حداقل کاهش می دهد، اشاره کرد.

دبیر کارگروه شهر هوشمند انجمن سواد رسانه ای ایران تصریح کرد: شهروندان معمولا با عادت های خود زندگی می کنند و وقتی با روش جدیدی مواجه می شوند خیلی دیر آن را قبول می کنند و جمله روش قبلی بهتر بود چرا تغییر کرد؟   را  مرتب تکرار می کنند و  حاضر نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شهر هوشمند» راه حلی برای روزهای قرنطینه

«شهر هوشمند» راه حلی برای روزهای قرنطینه