مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 09:402020-03-30دانش

هوشمندسازی حمل ونقل کشور شتاب گرفت


ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی ریاست جمهوری برای هموار کردن راه دانش بنیان ها، استارتاپ ها و شتاب دهنده ها پا به میدان گذاشت تا با کمک این عناصر پویا و خلاق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری، ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای هموار کردن راه دانش بنیان ها، استارتاپ ها و شتاب دهنده ها پا به میدان گذاشت تا با کمک این عناصر پویا و خلاق، راه توسعه صنعت حمل و نقل در کشور را باز کند.

این ستاد با تشکیل گروه های مختلفی مانند هوایی، فضایی، دریایی، خودرو، ژئوماتیک و ریلی در تلاش است تا زیست بوم فناوری، نوآوری و کارآفرینی صنعت حمل و نقل را در کشور پایه ریزی و اجرایی کند.

این کار قرار است با هدایت ستاد و توسط استعدادهای درخشان کشورمان اجرایی شود.

فناوری های مکان محور شتاب گرفت یکی از این گروه ها که از آغازین روزهای شکل گیری خود اقدام به یارگیری و شناسایی بازیگران و حلقه های اتصال خود در دولت و بخش خصوصی کرد، گروه توسعه ژئوماتیک یا مکان محور ستاد است.

در ابتدا با تعریف کوتاهی از این فناوری آغاز می کنیم؛ در واقع فناوری های ژئوماتیک به مجموعه فناوری هایی گفته می شود که در یک یا چند مرحله شامل تهیه، ذخیره سازی، به هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی حمل ونقل کشور شتاب گرفت

هوشمندسازی حمل ونقل کشور شتاب گرفت