مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 08:552020-03-30سياسي

رزمایش دفاع بیولوژیکی فردا در ایلام برگزار می شود


فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیکی از فردا سه شنبه 12 فروردین در استان خبر داد.

- ایسنا/ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیکی از فردا سه شنبه 12 فروردین در استان خبر داد.

سردار جمال شاکرمی در نشست خبری اجرای رزمایش سراسری دفاع بیولوژیکی ، اظهار کرد: رزمایش سراسری دفاع بیولوژیکی فردا سه شنبه با تمام ظرفیت های سپاه و بسیج استان و با همکاری قرارگاه نجف، نیروی زمینی سپاه و ستاد استانی مقابله با کرونا در دو حوزه روانی و ضدعفونی معابر و اماکن شهر ایلام برگزار می شود.

سردار جمال شاکرمی با بیان اینکه شهرهای چوار و ایوان نیز هدف برگزاری این رزمایش هستند، افزود: این رزمایش در شهرستان دره شهر نیز برگزار می شود اما هدف اصلی اجرای این رزمایش شهر ایلام است که با مشارکت نیروی زمینی سپاه و قرارگاه نجف، تیپ تکاور انصار الرسول(ص) جوانرود، لشکر 29 نبی اکرم(ص)، تیپ مردم پایه امیرالمومنین(ع)، تیپ انصارالحسین(ع) همدان، گروه 143 امام علی(ع) و گروه توپخانه 62 مومنون نیروی زمینی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بالغ بر 160 گروه جهادی در این رزمایش حضور دارند، یادآور شد: رزمایش سراسری دفاع بیولوژیکی در استان ایلام با مشارکت ستاد ملی مقابله با کرونا در استان در دو حوزه عملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش دفاع بیولوژیکی فردا در ایلام برگزار می شود

رزمایش دفاع بیولوژیکی فردا در ایلام برگزار می شود