مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 08:452020-03-30پزشكي

خدمات غیرحضوری بیمه سلامت در استان بوشهر گسترش می یابد


مدیر کل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: مهمترین برنامه سازمان در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا، ارائه خدمات غیرحضوری، نسخه نویسی الکترونیک و حذف دفترچه بیمه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز رمضانی ظهر دوشنبه در نشست مقابله با کرونا ضمن تقدیر از تلاش و همت کادر بهداشت و درمان استان بابت خدمات ارزشمند و ایثارگرانه به مردم و خصوصاً بیمه شدگان سازمان در مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: سازمان بیمه سلامت در راستای ارائه خدمات الکترونیک از سال گذشته گام های مهمی برداشته است.

وی افزود: در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا، اهمیت ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیک بیشتر نمایان شده است و حذف دفترچه بیمه و ارائه خدمات بدون دفترچه در مراکز درمانی و همچنین خدمات غیرحضوری از اولویت های سازمان است.

رمضانی بر حمایت و پشتیبانی از بیمارستان ها و مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت تأکید کرد و ادامه داد: این اداره کل در همین راستا و با توجه به ضرورت تأمین نیازهای مراکز درمانی استان، از ابتدای آغاز بیماری کرونا تا کنون حدود 40 میلیارد تومان از مطالبات این مراکز را پرداخت کرده است.

مدیر کل بیمه سلامت استان بوشهر اضافه کرد: علاوه بر تسویه کامل بدهی های خود به مؤسسات و مراکز درمانی غیردانشگاهی، مطالبات این مراکز را تا آبانماه سال 98 را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات غیرحضوری بیمه سلامت در استان بوشهر گسترش می یابد

خدمات غیرحضوری بیمه سلامت در استان بوشهر گسترش می یابد