مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 07:452020-03-30سياسي

«جهش تولید» زمینه ساز خروج از اقتصاد تک محصولی و استقلال اقتصادی


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر لزوم حمایت از کارگاه های کوچک تولیدی برای رونق و جهش در حوزه تولید، گفت: «جهش تولید» زمینه ساز خروج از اقتصاد تک محصولی و استقلال اقتصادی است.

- رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر لزوم حمایت از کارگاه های کوچک تولیدی برای رونق و جهش در حوزه تولید، گفت: جهش تولید زمینه ساز خروج از اقتصاد تک محصولی و استقلال اقتصادی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سعید مهدوی ظهر دوشنبه در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی گیلان به شعار امسال با عنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال های اخیر تنها راه برون رفت از تحریم های ظالمانه توجه به توان و ظرفیت های داخلی عنوان کرده اند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه جهش تولید را می توان با سرمایه اندک اما با یک مدیریت جهادی محقق کرد، افزود: در این روزها و با شیوع ویروس کرونا و پای کار آمدن مجموعه های مردمی، هیئت های مذهبی و مساجد و گروه های جهادی مصداق عینی این موضوع را مشاهده کرده ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه یکی از موارد مهم در راستای جهش تولید شناسایی بازار برای محصولات تولید شده است، گفت: وجود بازار 400 میلیونی در کشورهای همسایه می تواند فرصتی مناسب برای تولیدات داخلی فراهم کند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهش تولید» زمینه ساز خروج از اقتصاد تک محصولی و استقلال اقتصادی

«جهش تولید» زمینه ساز خروج از اقتصاد تک محصولی و استقلال اقتصادی