مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 07:452020-03-30اجتماعي

ادعاها در مورد حال بد دلفین برج میلاد کذب است


در پی انتشار ویدیویی درباره وضعیت دلفین دلفیناریوم برج میلاد،مدیرکل دفتر حفاظت از زیست بوم ها و سواحل دریایی سازمان محیط زیست گفت: این حیوان درحال حاضرهیچگونه مشکلی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا انتشار ویدیویی درباره وضعیت دلفین دلفیناریوم برج میلاد باعث شد که بعداز ظهر روز گذشته (10 فروردین ماه) جمعی از مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست و اداره کل استان تهران، با مراجعه سرزده به این مرکز در جریان آخرین وضعیت نگهداری این دلفین قرار گیرند.

داود میرشکار - مدیرکل دفتر حفاظت از زیست بوم ها و سواحل دریایی سازمان محیط زیستر - در تشریح این بازدید، ضمن اشاره به اینکه وضعیت عمومی و ظاهری دلفین، درحال حاضر ثابت و مناسب است، گفت: در این بازدید نوع و مقدار تغذیه و انبار غذایی این جاندار مورد پایش و رصد قرار گرفت.

وی افزود: از نظر رسیدگی به دلفین، مربیان و دامپزشک به طور دایم حضور دارند و براساس توضیحات مسئولان این مجموعه و شواهد موجود، تمرینات و نمایش های انفرادی دلفین، به صورت روزانه و مرتب انجام می شود.

مدیرکل دفتر حفاظت از زیست بوم ها و سواحل دریایی سازمان محیط زیست با بیان اینکه این حیوان درحال حاضر هیچگونه مشکلی ندارد، تأکید کرد: از آنجا که دلفین ها حیواناتی گروهی و اجتماعی هستند، با توجه به شرایط پیش آمده و مرگ دلفین اول، این دلفین ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعاها در مورد حال بد دلفین برج میلاد کذب است

ادعاها در مورد حال بد دلفین برج میلاد کذب است