مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 07:252020-03-30اقتصادي

رادیو با هشتک با میبد در فضای مجازی راه اندازی شد


علیرضا نقوی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از ابتدای اسفند ماه سال 98 برقراری ارتباط 2 طرفه بین شهروندان و مجموعه مدیریت شهری به صورت هم تصویری و هم صوتی دنبال شد و در آغاز نیز محوریت برنامه ها با توجه به شیوع بیماری کرونا بر روی این موضوع و ارائه آموزشهای مرتبط به ان فرار گرفت.

وی ادامه داد: تا به حال حدود پنج شماره این برنامه تولید و در فضای مجازی منتشر شده و مدیران کانالها نیز در باز نشر آن در کانالهای مختلف همکاری دارند.

شهردار میبد یادآور شد : این برنامه ها بیشتر به صورت کوتاه و حدود 2 دقیقه برنامه ریزی شده که در قالب آن با شاره به مطالب انتقادی با مردم صحبت شده ، همچنین اطلاع رسانی و آموزش هایی نیز در زمینه های گوناگون ارائه می شود.

وی اضافه کرد: در حوزه تصویری نیز از طریق اتاق فکر و هم اندیشی نویسندگان برنامه هایی اختصاصی شهروندان تهیه می شود و در این ارتباط نیز حدود 15 موضوع و محتوا شامل داستان گویی به مناسبت میلاد ائمه با حضور حجه الاسلام زارع راوی و هنرمند شهر ، مولودی ، استندآپ ، نمایش و.

تولید شده است.

این مسئول تصریح کرد: در واقع این برنامه ها ارائه جایگزین برای جشن های برگزار شده در ماه های ماه رجب ، شعبان و عید نوروز نظیر مشق عشق ، جشن میلاد حضرت علی (ع) ، نیمه شعبان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو با هشتک با میبد در فضای مجازی راه اندازی شد

رادیو با هشتک با میبد در فضای مجازی راه اندازی شد