مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 07:252020-03-30اقتصادي

جلوگیری از فعالیت نیروهای غیربومی در واحدهای تولیدی مهریز


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهریز از اعمال محدودیت در مورد کارخانجات و واحدهای تولیدی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهریز از اعمال محدودیت در مورد کارخانجات و واحدهای تولیدی این شهرستان خبر داد.

امیرعباس دهقانی زاده در گفت وکو با خبرنگار ایسنا در این باره تصریح کرد: پیشنهادهایی به ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان مهریز ارائه دادیم که با همکاری مسئولان مصوب شد و لذا ضروری است جهت کاهش خسارات به واحدهای تولیدی اکیداً رعایت شود.

وی افزود: بدیهی است هر چند اجرای این مصوبات در مواردی زیان آور است ولی در صورت رعایت نشدن، احتمال شیوع ویروس کرونا در واحدهای صنعتی و تعطیلی واحدها و خسارت های غیر قابل جبران بسیار محتمل است.

دهقانی زاده در مورد این مصوبات اظهار کرد: با توجه به شرایط حساس کشور و اجرای تدابیر سخت گیرانه واحدهای تولیدی به غیر از مواد غذایی، بهداشتی و کالاهای ضروری از شروع بکار مجدد اجتناب کرده و در صورت اصرار بر راه اندازی، به گونه ای راه اندازی کنند که چنانچه تردد شهروندان ممنوع شد، خسارت نبینند.

وی ادامه داد: مدیران کلیه واحدهایی که قصد راه اندازی دارند، مصوبات ابلاغی از شبکه بهداشت و درمان در خصوص غربالگری، گندزدایی و لوازم بهداشتی را اخذ و دقیقا ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از فعالیت نیروهای غیربومی در واحدهای تولیدی مهریز

جلوگیری از فعالیت نیروهای غیربومی در واحدهای تولیدی مهریز