مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 07:202020-03-30پزشكي

آشنایی با کاربرد کلر در کشاورزی


کشاورزی یکی از مهمترین ابعاد زندگی روزمره ما را تشکیل می دهد چرا که بخش بزرگی از سلامت جسم ما وابسته به سلامت محصولات کشاورزی و میوه جات باغستان ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کشاورزی یکی از مهمترین ابعاد زندگی روزمره ما را تشکیل می دهد چرا که بخش بزرگی از سلامت جسم ما وابسته به سلامت محصولات کشاورزی و میوه جات باغستان ها است.

با توجه به رشد طبیعی محصولات کشاورزی و باغستان ها در فضاهای باز و احتمال حمله آفات و بروز قارچ، باکتری و ویروس و همچنین استفاده از آب غیر آشامیدنی برای آبیاری زمین های کشاورزی باید توجه ویژه ای به بهداشت این بخش مبذول داشت.

تأمین سلامت آب کشاورزی به وسیله کلر یکی از مقرون به صرفه ترین روش های شناخته شده تا کنون می باشد و در تمامی کشورهای صنعتی و جهان سوم کاربرد دارد با این حال خرید و استفاده از اقسام مناسب آن نیازمند دریافت اطلاعات علمی و کاربردی در علم شیمی است.

در ادامه به صورت کاملاً جامع و کاربردی این مبحث را تشریح می نماییم.

کدام یک از اقسام کلر در کشاورزی کاربرد دارد کلر یک ماده ضدعفونی کننده بسیار قوی است و شامل دو نوع کلر تثبیت شده و کلر تثبیت نشده می باشد.

استفاده از کلر با هدف گندزدایی و ضدعفونی کردن میوه ها و محصولات کشاورزی، سالیان سال است که در سطح جهان صورت می گیرد و یک اقدام نوین نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با کاربرد کلر در کشاورزی

آشنایی با کاربرد کلر در کشاورزی