مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 07:152020-03-30سياسي

مراسم 12 فروردین در استان تهران به صورت مجازی برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ضمن تشریح برنامه های یوم الله 12 فروردین در استان تهران از برگزاری این مراسم به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های یوم الله 12 فروردین ماه اظهار داشت: بدون تردید حضور باشکوه مردم ایران اسلامی در همه پرسی 12 فروردین ماه سال 1358 و رأی تاریخی به نظام جمهوری اسلامی، زمینه ساز عزت و اقتدار امروز این کشور شده است که به عنوان الگویی در میان کشورهای آزادی خواه جهان می درخشد.

وی گفت: در 12 فروردین 1358 ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.

رییس ستاد بزرگداشت یوم الله 12 فروردین استان تهران بیان کرد: با رؤسا یا رابطین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شهرستان های استان تهران هماهنگی لازم صورت گرفته و راهکارهای پیشنهادی 12 فروردین با توجه به شیوع ویروس کرونا و تأکید بر انجام تبلیغات محیطی منتقل شده است.

محمودی با تشریح برنامه های یوم الله 12 فروردین استان تهران یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با توجه به تقارن 12 فروردین با اعیاد شعبانیه، برنامه های مختلفی را پیش بینی کرده که از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم 12 فروردین در استان تهران به صورت مجازی برگزار می شود

مراسم 12 فروردین در استان تهران به صورت مجازی برگزار می شود