مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 07:102020-03-30سياسي

یادداشت انتقادی منتخب مجلس یازدهم درباره عملکرد دولت


علیرضا نظری منتخب مردم خمین در مجلس یازدهم در یادداشتی برخی انتقادات را نسبت به کارنامه دولت در حوادث مختلف عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، علیرضا نظری منتخب مردم خمین در مجلس یازدهم در یادداشتی با بازخوانی کارنامه دولت در حوادث مختلف، اظهارات رییس جمهور در قبال مهار ویروس کرونا را متناقض توصیف کرد.

متن یادداشت بدین شرح است: در طی عمر دولت دوازدهم شاهدِاتخاذ تصمیماتی از سوی رییس محترم جمهور و هیئت دولت بوده ایم که خسارت های بزرگ مالی و جانی برای کشور و ملت به دنبال داشته است و پس از آشکار شدن نتیجه خسارت بار آن   به توجیه یا مقصر تراشی و یا با کی بود کی بود من نبودم از پاسخگویی در برابر ملت طفره رفته اند.

 ماجرای واگذاری ارز 4200 تومانی و به تاراج گذاشتن 18 میلیارد دلار ذخایر ارزی کشور در اوج جنگ اقتصادی دشمن  علیه ملت آزاده ایران، حمله به برخی نهادهای انقلابی و زیر سوال بردن آن همه خدمت و مجاهدت در 41 سال گذشته، ماجرای بیست و پنجم آبان ماه و غائله  بنزینی و خسارات بزرگ جانی و مال برای کشور  و توجیه اینکه من اصلا  دخالتی نداشته ام و من هم  مثل شما فردایش باخبر شدم، را شاهد بوده ایم.

  آخرین حلقه از حلقات خسارت بار برای کشور سیاست ها و اظهارات ضد و نقیض رییس جمهور در ماجرای ورود ویروس کرونا به داخل کشور می باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت انتقادی منتخب مجلس یازدهم درباره عملکرد دولت

یادداشت انتقادی منتخب مجلس یازدهم درباره عملکرد دولت