مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 07:102020-03-30اقتصادي

سریز سد چشمه زنه در چهارمحال و بختیاری


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به ذخیره آب پشت سدهای استان، گفت: سد چشمه زنه با ظرفیت اسمی یک میلیون متر مکعب در حال حاضر سرریز شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به ذخیره آب پشت سدهای استان، گفت: سد چشمه زنه با ظرفیت اسمی یک میلیون متر مکعب در حال حاضر سرریز شده است.

احمدرضا سدهی سامانی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در سال های اخیر با افزایش دمای نسبی و تغییر اقلیم در استان شاهد تفاوت های چشمگیر در نوع و زمان بارش بوده ایم، اظهار کرد: هرساله بارش های مؤثر در فصول پاییز و زمستان اتفاق می افتد و با توجه به برودت هوا در استان بارش ها غالباً به صورت برف بوده، اما در سال های اخیر عمدتاً بارش ها به صورت باران بوده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری در خصوص مقایسه میزان بارش امسال با میزان سال آبی گذشته و میانگین بلندمدت استان، خاطرنشان کرد: بارش ها در سال آبی جاری 426 میلیمتر تا 10 فروردین سال جاری بوده که نسبت به میانگین بلند مدت 12 درصد و نسبت به مدت مشابه سال قبل 38 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به ذخیره آب پشت سدهای چهارمحال و بختیاری، گفت: با توجه به بارش های سال آبی 99-98 سد چغاخور با ظرفیت اسمی 59 میلیون متر مکعب اکنون 76 درصد و سد سورک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریز سد چشمه زنه در چهارمحال و بختیاری

سریز سد چشمه زنه در چهارمحال و بختیاری