مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 07:062020-03-30سياسي

شمار بیماران کرونایی استان بوشهر به 89 نفر افزایش یافت


دکتر سعید کشمیری روز دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر افزود: این چهار نفری که آزمایش کرونا آنها مثبت شده اعضای یک خانواده هستند که 2 بیمار فوت شده داشتند و ممکن است در اثر برگزاری مراسم ختم و یا رعایت نکردن فاصله دچار این بیماری شدند.

وی ادامه داد: این اتفاق منجر به ایجاد زنجیره محلی بیماری می شود و اگر توجه لازم صورت نگیرد امکان گسترش وجود دارد.

کشمیری تاکید کرد: ابتلای این افراد به ویروس کرونا نشان می دهد یا ما خوب آموزش نداده ایم و یا کسانی که آموزش ها را فرا گرفتند به اندازه کافی جدی نگرفتند این نقش و اهمیت آموزش را چند برابر می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شیوع ویروس کرونا ما را متوجه قدرت و انرژی سرمایه های اجتماعی کرد در این ارتباط شورای اطلاع رسانی نقش این ظرفیت مهم در کنترل اپیدمی و بحران ها را باید برجسته کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: با برجسته سازی نقش سرمایه های اجتماعی تلاش ما براین باشد تا این ظرفیت مهم را که میلیاردها تومان ارزش دارد، حفظ و توسعه دهیم.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا استان بوشهر گفت: هرچند در خانه ماندن سبب جلوگیری از انتقال و شکستن زنجیره ویروس کرونا می شود ولی عوارض اجتماعی گوناگونی از جمله تنهایی های اجتماعی را به دنبال دارد که سبب تلخ کامی های اجتماعی شده و بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار بیماران کرونایی استان بوشهر به 89 نفر افزایش یافت

شمار بیماران کرونایی استان بوشهر به 89 نفر افزایش یافت