مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 07:002020-03-30سياسي

در صورت نیاز، بایدها و نبایدهای جدی تری وضع می کنیم


معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه سلامت مردم مهمترین اولویت دولت است گفت: سلامت جامعه چیزی نیست که بتوان نسبت به آن مسامحه کرد و آن را نادیده گرفت و اگر نیاز باشد دولت و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بایدها و نبایدهای جدی تری را برای قطع چرخه انتقال ویروس در نظر خواهد گرفت.

- معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه سلامت مردم مهمترین اولویت دولت است گفت: سلامت جامعه چیزی نیست که بتوان نسبت به آن مسامحه کرد و آن را نادیده گرفت و اگر نیاز باشد دولت و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بایدها و نبایدهای جدی تری را برای قطع چرخه انتقال ویروس در نظر خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز در جلسه ای با مدیران و مسئولین موسسه تحقیقاتی تولیدی و آموزشی انستیتو پاستور اظهار کرد: موسسه انستیتو پاستور یکی از مراکزی است که قدر آن در کشور ناشناخته مانده و ارزش واقعی این مجموعه به جامعه منعکس نشده است.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به سابقه فعالیت صدساله موسسه تحقیقاتی تولیدی و آموزشی انستیتو پاستور خاطرنشان کرد: این مجموعه در تاریخ فعالیت صد ساله خود کارهای بزرگ و ماندگاری برای کشور انجام داده و محصولات مختلف تولید و آزمایشگاه های مرجع ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صورت نیاز، بایدها و نبایدهای جدی تری وضع می کنیم

در صورت نیاز، بایدها و نبایدهای جدی تری وضع می کنیم