مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 06:502020-03-30اقتصادي

ثبت نام 4400 کارگر اردبیلی برای دریافت بیمه بیکاری ناشی از کرونا


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل گفت: تاکنون 4400 کارگری اردبیلی برای دریافت بیمه بیکاری ناشی از کرونا در سامانه ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، قاسم رحیمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون 4 هزار و 400 کارگر اردبیلی برای دریافت بیمه بیکاری ناشی از کرونا در سامانه ثبت نام کرده اند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تحت الشعاع قرار دادن بنگاه های اقتصادی و برخی از مشاغل، آن دسته از کارگران مشمول قانون کاری که شغل خود را از دست داده اند از حمایت های بیمه بیکاری بهرمند می شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با تاکید بر اینکه جهت برقراری مقرری بیمه بیکاری هیچ نیازی به مراجعه حضوری کارگران در ادارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین سازمان تأمین اجتماعی نیست، بیان کرد: کارگران با مراجعه به سایت Bimebikari.

mcls.

gov.

ir سریعا برای ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.

وی تشریح کرد: سامانه الکترونیکی ثبت درخواست متقاضیان بیمه بیکاری بدون نیاز به مراجعه حضوری به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کاریابی های غیردولتی و همچنین حذف مراحل حضور و غیاب مقرری بگیران بیمه بیکاری تا پایان اردیبهشت ماه طراحی شده است و کارگرانی که شغل خود را از اسفند سال قبل از دست داده اند جهت دریافت مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 4400 کارگر اردبیلی برای دریافت بیمه بیکاری ناشی از کرونا

ثبت نام 4400 کارگر اردبیلی برای دریافت بیمه بیکاری ناشی از کرونا