مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 06:502020-03-30اقتصادي

اجازه اخلال در عرضه مایحتاج مردم را نمی دهیم


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی عرضه کننده مایحتاج مردم در این ایام خبر داد و گفت: اجازه تخلف و تعطیلی را به این واحدها نمی دهیم.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی عرضه کننده مایحتاج مردم در این ایام خبر داد و گفت: اجازه تخلف و تعطیلی را به این واحدها نمی دهیم.

قهرمان شاهی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به محدودیتی که برای فعالیت برخی واحدهای صنفی به جهت پیشگیری از بیماری کرونا در نظر گرفته شده، اظهار کرد: این محدودیت به هیچ عنوان شامل واحدهای صنفی عرضه کننده مایحتاج مردم مانند قصابی ها، خبازی ها، سوپرمارکت ها و میوه فروشی ها نمی شود.

وی ادامه داد: این واحدها در این ایام حق تعطیل کردن و عدم عرضه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را ندارند و نظارت جدی در این زمینه صورت می گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی از تشدید نظارت بر فعالیت این واحدها نیز خبر داد و عنوان کرد: اجازه نمی دهیم برخی با سوءاستفاده از شرایط پیش آمده به گرانفروشی، عدم عرضه کالا و.

بپردازند و با هرگونه تخلف برخورد جدی خواهد شد.

به گفته این مسئول، هیچ مشکلی در زمینه توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در استان وجود ندارد و واحدهایی که در زمینه عرضه این کالاها تخلف کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه اخلال در عرضه مایحتاج مردم را نمی دهیم

اجازه اخلال در عرضه مایحتاج مردم را نمی دهیم