مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 06:452020-03-30اقتصادي

اتخاذ تدابیر ویژه ممانعت از تردد در شهرستان تفت


فرماندار شهرستان تفت با اشاره به تدابیر ویژه ای به منظور کاهش تردد در سطح شهرستان در روزهای دوازدهم تا پانزدهم فروردین ماه، گفت: تمام مسیرهای ورودی به شهرها و روستاهای شهرستان مسدود است.

- ایسنا/یزد فرماندار شهرستان تفت با اشاره به تدابیر ویژه ای به منظور کاهش تردد در سطح شهرستان در روزهای دوازدهم تا پانزدهم فروردین ماه، گفت: تمام مسیرهای ورودی به شهرها و روستاهای شهرستان مسدود است.

علیرضا نوکار در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا این شهرستان با بیان این که تدابیر ویژه تردد برای روزهای دوازدهم تا پانزدهم فروردین ماه به منظور کاهش تردد در شهرستان به کمترین میزان ممکن اتخاذ شده است، اظهار کرد: تمام مسیرهای ورودی به شهرها و روستاهای شهرستان تفت مسدود است و در روزهای یادشده در مناطق روستایی نیز فقط ساکنین دائمی روستا حق تردد در داخل روستا را خواهند داشت و امکان ورود ساکنان فصلی وجود ندارد.

وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از عوامل اجرایی طرح فاصله گذاری اجتماعی، تصریح کرد: توقف خودرو در کنار پارک ها، تفرجگاه ها و بوستان ها ممنوع بوده و مشمول جریمه خواهد شد و امکان حضور افراد در این مراکز نیز وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری تفت، رییس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان تفت خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتخاذ تدابیر ویژه ممانعت از تردد در شهرستان تفت

اتخاذ تدابیر ویژه ممانعت از تردد در شهرستان تفت