مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 06:352020-03-30پزشكي

منازل مبتلایان به کرونا گندزدایی می شود


با تصمیم شورا و شهرداری اردبیل و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی منازل افرادی که دچار بیماری کرونا شده اند، گندزدایی می شود.

- ایسنا/اردبیل رییس شورای شهر اردبیل گفت: با تصمیم شورا و شهرداری اردبیل و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی منازل افرادی که دچار بیماری کرونا شده اند، گندزدایی می شود.

علیرضا پوستی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: همکاران ما در سازمان آتش نشانی در یک ماه اخیر اقدامات موثر و مفیدی را در راستای ضدعفونی و گندزدایی مناطق شهری انجام داده اند که جای سپاس و قدردانی دارد.

وی خاطرنشان کرد: این نیروها در ساعت خلوت مناطق مختلف شهر را ضدعفونی و گندزدایی می کنند که با خلوت شدن شهر این کار به صورت مداوم ادامه خواهد داشت.

رییس شورای شهر اردبیل افزود: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و همراهی شورا و شهرداری منازل و محلات پرخطری که در آن افراد مبتلا به کرونا زیاد مشاهده می شود، گندزدایی شده و عملیات ضدعفونی انجام می شود.

پوستی از اختصاص 350 میلیون تومان اعتبار از محل شورا و شهرداری برای خرید وسایل و تجهیزات پزشکی و بیمارستانی خبر داد و بیان کرد: این تجهیزات و امکانات بهداشتی و درمانی در اختیار پزشکان و پرستاران و کادر درمانی که در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا قرار دارند، گذاشته می شود تا اقدامات خود را به شایستگی انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منازل مبتلایان به کرونا گندزدایی می شود

منازل مبتلایان به کرونا گندزدایی می شود