مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 06:352020-03-30اقتصادي

کمک 4 میلیاردی خیران کرمانشاهی برای مقابله با کرونا


مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه، از اهدا بیش از 4 میلیارد ریال برای تهیه تجهیزات و اقلام بهداشتی برای مقابله با کرونا خبر داد.

- سیداردشیر شهبازی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشا با اشاره به همکاری خیران سلامت استان  برای مقابله با کرونا، اظهار داشت: با فعالیت های انجام شده از سوی مجمع خیرین سلامت استان و کمک و همراهی خیرین نیک اندیش، حدود 4 میلیارد و 404 میلیون و440 هزار ریال برای مقابله با کرونا به مراکز مختلف اهدا شده است و اقدامات مطلوبی در این زمینه صورت گرفته است.

  مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه ادامه داد: خریداری دو دستگاه استخراج اتوماتیک اسیدهای نوکلییک DNA و RNA و کیت های مربوطه برای انجام آزمایش تشخیص نهایی بیماران مشکوک به کرونا جهت استفاده در آزمایشگاه معاونت بهداشتی و آزمایشگاه بیمارستان گلستان، اهدا یک دستگاه احیا تنفسی بای پپ(BIPAP) به بیمارستان گلستان و 21 دستگاه پالس اکسی متر و تب سنج لیزری به بیمارستان گلستان و مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از جمله اقدامات انجام شده توسط مجمع خیرین سلامت استان است.

 اهدا ماسک، دستکش، شیلد، مواد ضدعفونی کننده دست به مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه، تهیه مواد گندزدایی سطوح  معابر شهری و قراردادن آن در اختیار  سازمان آتش نشانی کرمانشاه برای ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 4 میلیاردی خیران کرمانشاهی برای مقابله با کرونا

کمک 4 میلیاردی خیران کرمانشاهی برای مقابله با کرونا