مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 06:062020-03-30پزشكي

تجهیز نقاهت گاه یکصد نفری ابهر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نقاهت گاه بیماران کرونایی به ظرفیت 100 نفر با تلاش نیروهای هلال احمر ابهر تجهیز می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نقاهت گاه بیماران کرونایی به ظرفیت 100 نفر با تلاش نیروهای هلال احمر ابهر تجهیز می شود.

شهرام میرزایی صبح امروز (11 فروردین) در دیدار با فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به تجهیز نقاهت گاه بیماران کرونایی ابهر، تصریح کرد: تجهیز نقاهت گاه یکصد نفری شهرستان ابهر با مشارکت جمعیت هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان، شبکه بهداشت ابهر و خیرین در دست آماده سازی و تجهیز است.

وی با بیان این که هم اکنون در این نقاهت گاه پذیرشی انجام نشده است، ادامه داد: هدف از تجهیز و راه اندازی این نقاهت گاه برای کمک به افزایش ظرفیت مراکز درمانی شهرستان ابهر است که تشخیص استفاده از این مرکز با دانشگاه علوم پزشکی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: بر اساس پیش بینی انجام شده، بیماران کرونایی پس از بهبودی اولیه در بیمارستان و ترخیص از این مراکز برای گذراندن دوران نقاهت و رفع علائم به این نقاهت گاه که با ظرفیت 100 نفر است، منتقل خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز نقاهت گاه یکصد نفری ابهر

تجهیز نقاهت گاه یکصد نفری ابهر