مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 06:062020-03-30اقتصادي

سلامت شهروندان یکی از مهمترین وظایف شهرداری است


معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان گفت: از آنجاییکه سلامت شهری و شهروندان یکی از مهمترین وظایف شهرداری و از اهمیت بسزایی برخوردار است، می بایست در راستای این طرح از هر گونه تجمع در سطح شهر ممانعت شود تا از گسترش شیوع این اپیدمی جلوگیری بعمل آید.

- محمد امیر براهویی در نشست ستاد مبارزه با کرونا شهرداری بر ضرورت طرح فاصله گذاری اجتماعی و نقش آن در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: این طرح یک ضرورت اساسی جهت مقابله و پیشگیری از این اپیدمی و با هدف پرهیز از تجمعات، حذف ترددهای غیر ضروری، کاهش تماس ها در سطح شهر و قطع زنجیره ی انتقال بیماری کرونا می باشد.

وی ادامه داد: می طلبد در راستای این طرح مدیران مناطق پنجگانه و سازمان پسماند شهرداری نظارت جدی تر نسبت به جمع آوری روزانه پسماندهای شهری و همچنین گزارش فعالیت های خود را به حوزه معاونت ارسال نمایند.

معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان اذعان داشت: تعطیلی کلیه مراکز خرید و فروش، عدم تفکیک پسماندهای خشک و بازیافتی، جمع آوری و متفرق نمودن زباله گردها، جلوگیری از تجمعات در آرامستان ها براساس پروتکل وزارت بهداشت، مسدود نمودن تفرجگاه ها و بوستان ها و ممانعت از تجمعات در این مکان ها را جزو مهمترین اقدامات اساسی این حوزه، در مقابله و مبارزه با کرونا دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت شهروندان یکی از مهمترین وظایف شهرداری است

سلامت شهروندان یکی از مهمترین وظایف شهرداری است