مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 06:052020-03-30اقتصادي

طرح منع ورود افراد غیربومی در تمام بخش های قم اجرا می شود


جواد ایل سعادتمند روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: بر اساس تصمیم گیری های گرفته شده و به منظور حفظ سلامت مردم، طرح فاصله گذاری اجتماعی در تمام مناطق استان به خصوص طی روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه جاری با جدیت اجرا می شود و از رفت وآمد مردم و ورود افراد غیربومی به بخش های مرکزی، کهک، جعفریه، سلفچگان و خلجستان جلوگیری می شود.

وی افزود: دستگاه های اجرایی و انتظامی بخش های استان در اجرای این طرح مصمم هستند و هیچ گونه بهانه ای برای ورود افراد غیربومی به این مناطق پذیرفته نیست و به همین دلیل از مردم قم می خواهیم به قوانین احترام گذاشته و با ماندن در خانه و پرهیز از سفر، مسئولان استان را در اجرای دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی و مقابله با ویروس کرونا، یاری کنند.

وی ادامه داد: طرح ممنوعیت ورود افراد غیربومی به بخش های استان در تمامی مسیرها و در طول شبانه روز توسط عوامل اجرایی و همکاری خود مردم بومی اجرا می شود، به همین دلیل امکان هیچ گونه ترددی برای کسانی که می خواهند خارج از حیطه نظارت ها، وارد مناطق مختلف قم شوند، وجود ندارد.

رییس شورای اسلامی شهرستان قم در ادامه به برخی اقدام های صورت گرفته در بخش های مختلف استان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره و بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته و همدلی مسئولان و مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح منع ورود افراد غیربومی در تمام بخش های قم اجرا می شود

طرح منع ورود افراد غیربومی در تمام بخش های قم اجرا می شود