مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 06:052020-03-30اقتصادي

پلمب 20 واحد صنفی متخلف در شهرستان ری


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: 20 واحد متخلف که مصوبات ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا را رعایت نکردند پس از دریافت اخطار پلمب شدند.

- موسی احمدی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: از ابتدای نوروز تا دهم فروردین 316مورد بازرسی از واحدهای صنفی فعال در سطح شهرستان صورت گرفته که از این تعداد 26 برگه گزارش بازرسی به ارزش 40 میلیون ریال صادر شده است.

وی با تأکید بر اینکه واحدهای صنفی غیرضرور طبق مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا باید تعطیل باشند، گفت: در بازرسی های صورت گرفته 20 واحد صنفی متخلف در شهرستان ری در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا پس از دریافت اخطار پلمب شدند.

رییس اداره صمت شهرستان ری بیان کرد: بازرسی ها توسط چند تیم مشترک و در دو شیفت صبح و عصر صورت می گیرد که اغلب تخلفات واحد های صنفی مربوط به عدم ارائه فاکتور خرید و گران فروشی است.

احمدی با تشکر از اصنافی که نسبت به اجرای دستورالعمل ابلاغی احساس مسؤولیت کرده و همکاری لازم را در قطع زنجیره انتقال این ویروس انجام می دهند، افزود: از بازاریان و کسبه تقاضا می شود نسبت به تعطیلی صنف خود مطابق با دستورالعمل ابلاغی اقدام کنند در غیراین صورت روند پلمب و تعطیلی به صورت مستمر ادامه پیدا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 20 واحد صنفی متخلف در شهرستان ری

پلمب 20 واحد صنفی متخلف در شهرستان ری