مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 05:502020-03-30حوادث

دستگیری عاملان انتشار شایعات التهابی پیرامون قرنطینه استان هرمزگان


رییس پلیس فتا استان از دستگیری 7 نفر از عاملان انتشار مطالب التهابی و ساختگی پیرامون قرنطینه استان و تعطیلی اصناف شهرستان های بندرعباس برای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: - ایسنا/هرمزگان رییس پلیس فتا استان از دستگیری 7 نفر از عاملان انتشار مطالب التهابی و ساختگی پیرامون قرنطینه استان و تعطیلی اصناف شهرستان های بندرعباس برای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: انتشار شایعات جعلی و مطالب دروغین باعث آسیب به آرامش روانی جامعه،احساس ناامنی و تشویش اذهان عمومی می شود.

سرهنگ علیرضا افتخاری در گفت و گو با ایسنا، افزود: اشرافیت اطلاعاتی،پایش گروه ها و کانال های مجازی، شناسایی و دستگیری عوامل شایعه ساز، به ویژه پیرامون انتشار ویروس کرونا از مأموریت های ذاتی و مهم پلیس فتا استان می باشد.

وی تصریح کرد: افرادی از طریق صفحات مجازی در پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی مجازی،اقدام به انتشار شایعات ساختگی و استرس زا در خصوص اقدامات دولت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از جمله شایعه قرنطینه کامل و تعطیلی اصناف شهرستان های بندرعباس با حربه انتساب آن به مصوبه شورای تأمین استان می کنند.

این مسئول انتظامی اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا استان طی انجام عملیات فنی و بهره گیری از تجربیات اجرایی، موفق به شناسایی عوامل شایعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان انتشار شایعات التهابی پیرامون قرنطینه استان هرمزگان

دستگیری عاملان انتشار شایعات التهابی پیرامون قرنطینه استان هرمزگان