مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 05:502020-03-30سياسي

آغاز فعالیت 25 تیم بسیج جامعه پزشکی زنجان برای مقابله با کرونا


مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان زنجان گفت: 25 تیم بسیج جامعه پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون با حضور 150 نیروی کارشناس در راستای مقابله با ویروس کرونا فعالیت خود را آغاز کردند.

- ایسنا/زنجان مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان زنجان گفت: 25 تیم بسیج جامعه پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون با حضور 150 نیروی کارشناس در راستای مقابله با ویروس کرونا فعالیت خود را آغاز کردند.

مشهود تقی لو صبح امروز (11 فروردین) در جمع خبرنگاران، در رابطه با آغاز کار سازمان بسیج جامعه پزشکی استان برای مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: پیرو فرمان مقام معظم رهبری به نیروهای بسیجی و جهادی برای مشارکت و فعالیت در امر مبارزه با ویروس کرونا، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با عضویت در ستاد دانشگاهی مقابله با این ویروس، فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی اقدام به تشکیل قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا در بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان کرده است، افزود: 150 نیروی کارشناس در قالب 25 تیم شهید رهنمون، شامل 10 متخصص، 30 پزشک عمومی، 50 پرستار و 60 کارشناس بهداشتی، مشغول فعالیت و خدمات رسانی به بیماران کرونایی هستند.

این مسئول با بیان اینکه کمیته سلامت روان نیز در راستای حفظ روحیه بیماران و برآورد مشکلات موجود از لحاظ تجهیزات پزشکی و هماهنگی برای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت 25 تیم بسیج جامعه پزشکی زنجان برای مقابله با کرونا

آغاز فعالیت 25 تیم بسیج جامعه پزشکی زنجان برای مقابله با کرونا