مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 05:502020-03-30دانش

فرصت دفاع پایان نامه دانشجویان ارشد مشمول سنوات کوتاه تر شد/ تیر99 مهلت دفاع


معاون آموزشی دانشگاه تهران از تغییر مهلت قانونی دفاع پایان نامه برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد با شش نیم سال تحصیلی و مشمول سنوات خبر داد.

- حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، از تغییر مهلت قانونی دفاع پایان نامه برای برخی دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

وی اظهارداشت: اخیرا شورای آموزشی دانشگاه مصوبه ای درباره تغییر مهلت قانونی دفاع پایان نامه فقط برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد با شش نیم سال تحصیلی و مشمول سنوات داشته است.

حسینی گفت: تعداد این دانشجویان زیاد نیست و طول تحصیل حداکثر 25 درصد دانشجویان دوره کارشناسی ارشد در این دانشگاه به 6 نیم سال می کشد.

*فرصت دانشجویان ارشد مشمول سنوات برای دفاع کوتاه تر شد معاون آموزشی دانشگاه تهران درباره مصوبه توضیح داد: تا پیش از این دانشجویان دوره کارشناسی ارشد با شش نیم سال تحصیلی برای دفاع پایان نامه تا پایان شهریور فرصت داشتند.

وی ادامه داد: اما تجربه نشان داده که تقاضا برای دفاع پایان نامه در شهریور بسیار زیاد است و با مصوبه شورای آموزشی دانشگاه مقرر شد دانشجویان دوره کارشناسی ارشد با شش نیم سال تحصیلی و مشمول سنوات تا پایان تیر 99 پایان نامه های خود را دفاع کنند و تقریبا 2 ماه زمان آنان برای دفاع کمتر شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت دفاع پایان نامه دانشجویان ارشد مشمول سنوات کوتاه تر شد/ تیر99 مهلت دفاع

فرصت دفاع پایان نامه دانشجویان ارشد مشمول سنوات کوتاه تر شد/ تیر99 مهلت دفاع