مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 05:352020-03-30اقتصادي

تولید روزانه حدود 200 هزار ماسک در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: روزانه حدود 80 هزار ماسک در شهرک ها و نواحی صنعتی توسط دو واحد صنعتی تولید می شود، انجمن نساجی 50 هزار ماسک و واحدهای نساجی روزانه 100 هزار ماسک پارچه ای تولید می کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: روزانه حدود 80 هزار ماسک در شهرک ها و نواحی صنعتی توسط دو واحد صنعتی تولید می شود، انجمن نساجی 50 هزار ماسک و واحدهای نساجی روزانه 100 هزار ماسک پارچه ای تولید می کنند.

مسعود مهدی زاده مقدم در گفت وگو با ایسنا، در خصوص واحدهای صنعتی فعال مرتبط با کرونا در شهرک های صنعتی استان، اظهار کرد: ما هشت واحد در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی داریم که در سال 59 هزار تُن مواد شوینده و ضد عفونی کننده تولید می کنند.

وی افزود: در بحران کرونا پنج واحد دیگر که تولیدکننده مواد شوینده بودند نیز پروانه تولید مواد ضد عفونی کننده گرفتند و در حال حاضر به جای بخشی از مواد شوینده، مواد ضد عفونی کننده تولید می کنند تا به بحران کرونا کمک کنند.

مهدی زاده مقدم بیان کرد: یکی از کارهای خوب در شب عید که با پیگیری هایی که انجام شد، اتفاق افتاد، این بود که ما توانستیم ظرفیت تولید الکل در استان را در یکی از واحدهای شهرک صنعتی دو برابر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه حدود 200 هزار ماسک در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی

تولید روزانه حدود 200 هزار ماسک در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی