مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 05:302020-03-30سياسي

شهرداری همدان ماسک و دستکش مناسب در اختیار نیروهای خدماتی قراردهد


رییس کمیسیون نظارت وبازرسی شورای شهر همدان گفت: شهرداری همدان نسبت به تحویل وسایل و تجهیزات مقابله با ویروس کرونا مانند ماسک و دستکش به نیروهای خدماتی روند مناسب تری را پیش بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مسعود عسگریان صبح دوشنبه در دومین صحن شورای شهر همدان که از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد خطاب به شهردار همدان اظهار کرد: شهرداری همدان باید نسبت به تحویل وسایل و تجهیزات مقابله با ویروس منحوس کرونا مانند ماسک، دستکش به نیروهای خدماتی به ویژه پاکبان ها و الزام استفاده از آن تجهیزات، روند مناسب تری را پیش بگیرد.

وی با بیان اینکه انتظار می رود برای نیروهای خدماتی و زحمتکش مناطق 4 گانه شهرداری همدان نیز همانند نیروهای بانک، محافظ و تمهیدات ایمنی لازم، پیش بینی شود، گفت: معتقدم با توجه به اینکه برخی مباحث مرتبط با بحران ویروس کرونا به استان ها تفویض اختیار شده باید حساسیت ها و تجمع های مردم در سطح شهر از طریق ستاد شهرستانی همدان به مدیران ملی اعلام شود.

عسگریان با بیان اینکه اجرای طرح فاصله اجتماعی باید در سطح شهرها به قوت اجرایی شود، گفت: با توجه به حساسیت های جامعه در زمینه شیوع این ویروس، متأسفانه تعداد قابل توجهی از شهروندان حضور مستمری در سطح شهر دارند که موجب شده شیوع بیماری بیش از سایر مناطق، باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری همدان ماسک و دستکش مناسب در اختیار نیروهای خدماتی قراردهد

شهرداری همدان ماسک و دستکش مناسب در اختیار نیروهای خدماتی قراردهد