مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 05:302020-03-30اجتماعي

روز طبیعت را در خانه سپری کنید


استاندار البرز ضمن قدردانی از همراهی  شهروندان البرزی با طرح جداسازی اجتماعی، از مسدود شدن مسیرهای تفرجگاهی استان در روزهای 12 و 13 فروردین ماه خبر داد.

- ایسنا/البرز استاندار البرز ضمن قدردانی از همراهی  شهروندان البرزی با طرح جداسازی اجتماعی، از مسدود شدن مسیرهای تفرجگاهی استان در روزهای 12 و 13 فروردین ماه خبر داد.

عزیزاله شهبازی روز دوشنبه 11 فروردین در حاشیه بازدید از مبادی ورودی و خروجی استان و جاده چالوس با اشاره به روز طبیعت و برگزاری آیین باستانی سیزده بدر اظهار کرد: از مردم فهیم البرز درخواست دارم که برای حفظ سلامتی خود و خانواده، در خانه بمانند و از تجمع در نقاط مختلف استان خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: به منظور تسریع در توقف شیوع کرونا ویروس و جلوگیری از عوامل تشدید این بیماری خطرناک، تمامی پارک ها، مراکز تفریحی و تفرجگاهی و بوستان های البرز در روزهای 12 و 13 فروردین تعطیل است.

شهبازی گفت: از مردم درخواست می کنیم همچنان که تا به حال همراهی داشته اند، در روز طبیعت نیز در خانه بمانند تا ناخواسته مسبب سرعت بخشی به شیوع بیماری کرونا نشوند.

وی افزود: از تمامی هم استانی های عزیز درخواست می شود که با عدم تردد در معابر عمومی و تفرجگاهی، خدمتگزاران خود را در راستای مقابله با کرونا یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز طبیعت را در خانه سپری کنید

روز طبیعت را در خانه سپری کنید