مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 05:252020-03-30سياسي

بی مسوولیتی اندکی، زحمات جمعی را به باد می دهد


صدا و سیما، رسانه ها و صفحات مجازی، هر کدام به نحوی به تبلیغ این شعار پرداخته اند اما از همان ابتدا مشخص بود که عده ای با درک وضعیت بحرانی همه گیری ویروس کرونا به این امر توجه کرده و به صورت خودجوش، خود و خانواده را در قرنطینه خانگی قرار دادند.

گروه دوم در ابتدا توجهی به این امر نداشتند و با گذشت زمان و مشاهده همه گیری و مرگ و میر اقوام و آشنایان به این امر تن دادند.

اما گروه سومی هستند که علی رغم اجبار و قانون دولتی در حال حاضر نیز مقاومت می کنند و به هر راه و روشی خواستار ادامه زندگی معمولی و رفت و آمد عادی خود هستند.

بی مسوولیتی و بی فکری جمعیت قلیلی تمام زحمات و سختی های متحمل شده اکثریت را زیر سوال برده و چه بسا همه آن را بی اثر سازد.

تعطیلی کسب و کار و کاهش زمان کاری برای همه شغل ها باعث کاهش درآمد و تغییر رویه خرید و فروش و بدهکاری به بانکها و معوق ماندن اجاره بها و هزار جور اشکال در روابط مالی افراد می گردد اما نباید فراموش کرد که ضرر و زیان مالی بالاخره قابل بازگشت است این در حالی است که آسیب به سلامتی و یا ضرر جانی در مواردی غیر قابل جبران خواهد بود.

وظیفه فعلی ما این است که خود خواهی فردی را کنار بگذاریم و با یک همت دسته جمعی و در خانه ماندن یکپارچه موجبات قطع زنجیره انتقال عفونت کرونا و بازگشت به زندگی آزاد عادی در کنار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی مسوولیتی اندکی، زحمات جمعی را به باد می دهد

بی مسوولیتی اندکی، زحمات جمعی را به باد می دهد