مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 05:152020-03-30سياسي

درخواست بسیج دانشجویی از دادستان خرم آباد؛ برخورد قانونی با صبا کمالی رسیدگی شود


بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد لرستان طی نامه ای از دادستان مرکز استان خواستند تا به عنوان مدعی العموم به اهانت صبا کمالی بازیگر سینما و تلویزیون به قوم لر رسیدگی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مطلب توهین آمیز صبا کمالی بازیگر سینما و تلوزیون نسبت به قوم بزرگ لر که در صفحه اینستاگرام این بازیگر منتشر شد، بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد لرستان طی نامه ای از دادستان مرکز استان خواستند تا به عنوان مدعی العموم به اهانتان بازیگر سینما و تلویزیون رسیدگی کند.

متن نامه بسیج دانجشویی بدین شرح است : جناب آقای رازانی دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان سلام علیکمهمانطور که مستحضرید قوم لر به عنوان یکی از اقوام اصیل این مرز و بوم شناخته شده است که همیشه در همه عرصه ها از دوران انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در فراز و نشیب های همه این سال های جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی و تاثیرگذاری فراوان داشته اند.

قوم لر همواره از ارادتمندان به آستان مقدس اهل بیت(علیهماالسلام)و از سربازان پابه رکاب ایران و انقلاب و رهبری بوده است.

اتفاقی که در چند روز اخیر خاطر دوست داران و ارادتمندان اهلبیت و همچنین قومیت بزرگ لر را مکدر کرده است توهین و اهانت بازیگری به نام خانم صبا کمالی است که سابقه توهین به ساحت مقدس اباعبدالله ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست بسیج دانشجویی از دادستان خرم آباد؛ برخورد قانونی با صبا کمالی رسیدگی شود

درخواست بسیج دانشجویی از دادستان خرم آباد؛ برخورد قانونی با صبا کمالی رسیدگی شود