مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 05:102020-03-30سياسي

مبارزه با قاچاق کالا وکاهش واردات غیرضروری لازمه تحقق «جهش تولید» است


نماینده منتخب مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس یازدهم گفت: در کنار مبارزه با قاچاق کالا، کاهش واردات غیرضروری و توجه جدی به تعالی و مهندسی ارزش در تولیدات کشور تحقق شعار «جهش تولید» امکان پذیر خواهد بود.

- پرویز اوسطی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: با تدبیر و درایت مقام معظم رهبری و انتخاب شعار چندین سال اخیر در راستای موضوعات اقتصادی، این پیام به همه مسوولین کشور و مردم است که بایستی کارآمدی نظام مردم سالاری دینی در حل مشکلات اقتصادی کشور در شرایط تحریم اقتصادی را به اثبات رساند و دشمنان و بد خواهان کشور را ناامید کرد.

وی در ادامه اذعان داشت: با تدبیر مقام معظم رهبری، همت مردم و مسوولان ساختار اقتصادی کشور در سالیان اخیر با محوریت اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی با کمترین وابستگی به خارج از کشور در حال شکل گیری است.

اوسطی تصریح کرد: اقتصاد و تولید کشور نیازمند جهش فوری متناسب با نیاز کشور و مردم از ضروریات امروز است و تحقق این فرآیند در بعد فکری و اعتقادی مستلزم اتحاد، انسجام و همبستگی ملی و رسیدن به رویکرد و ادبیاتی مشترک بین همه مردم و مسوولان و تبدیل به یک مطالبه و خواست عمومی است.

نماینده منتخب مردم شهرستان های قروه و دهگلان گفت: در بعد عملی و اجرایی با مدیریت جهادی و میدانی، توجه به ثروت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با قاچاق کالا وکاهش واردات غیرضروری لازمه تحقق «جهش تولید» است

مبارزه با قاچاق کالا وکاهش واردات غیرضروری لازمه تحقق «جهش تولید» است