مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 04:552020-03-30سياسي

نیروهای فنی آبفا در شرایط بحران کرونایی آماده باش هستند


مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: آماده باش نیروهای عملیاتی و فنی آبفا در شرایط بحرانی که با کرونا درگیر هستیم برای تامین آب شرب ادامه دارد.

- مجید عبداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به راه اندازی پویش بی وقفه در کنار شما گفت: مجموعه کارکنان آب و فاضلاب استان بی وقفه در کنار هموطنان و هم استانی های عزیز قرار دارند تا بتوانند ضمن تأمین آب شرب بهداشتی و تعامل و همکاری با یکدیگر ویروس کرونا را شکست دهند.

وی با بیان اینکه یکی از الزامات غلبه بر ویروس کرونا رعایت نکات بهداشتی و شستن مستمر دستهااست، افزود: همکاران ما همچون سال های گذشته بی وقفه و شبانه روز درحال خدمت رسانی به مردم هستند و امسال با توجه به شرایط بحرانی و فراگیری کرونا ویروس، این تلاش ها چندین برابر شده است.

وی تصریح کرد: پرسنل این شرکت تلاش می کنند آب کافی و بهداشتی در اختیار مشترکین قرار گیرد تا از نظر بهداشتی دچار مشکل نشوند.

مدیرعامل آبفامازندران، با اشاره به آماده باش نیروهای عملیاتی و فنی در این شرایط بحرانی برای تامین به موقع آب شرب ادامه داد: از مشترکین عزیر انتظار می رود برای قطع زنجیره ابتلاء به ویروس کرونا در خانه های خود بمانند و از مراجعه حضوری به امورات و ستاد خودداری نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای فنی آبفا در شرایط بحران کرونایی آماده باش هستند

نیروهای فنی آبفا در شرایط بحران کرونایی آماده باش هستند