مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 04:452020-03-30بين الملل

راه اندازی پویش مردمی همه در خانه میمانیم


به منظور جلوگیری از حضور شهروندان پایتخت در بوستان ها و فضاهای سبز و معابر عمومی، پویش مردمی #همه_در_خانه_می مانیم در منطقه چهار تهران به راه افتاد.

- به منظور جلوگیری از حضور شهروندان پایتخت در بوستان ها و فضاهای سبز و معابر عمومی، پویش مردمی "#همه_در_خانه_می مانیم" در منطقه چهار تهران به راه افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با توجه به وسعت و جمعیت قابل توجه شمال شرق تهران و وجود بوستان های جنگلی یاس فاطمی، لویزان و اراضی تلو و همچنین بیش از 260 بوستان محلی و فرامنطقه ای، از ابتدای نوروز 1399 تلاش شد تا نسبت به عدم حضور شهروندان پایتخت در این فضاها اقدامات گسترده ای صورت گیرد.

ضمن انجام تبلیغات محیطی و نصب بنر در سطح پرتابل های سطح منطقه و ارسال پیامک به شهروندان، از تمامی امکانات موجود با همکاری ستاد بحران منطقه و سازمان آتش نشانی جهت جلوگیری از حضور در بوستان ها و معابر عمومی استفاده شده است.

در این راستا پویشی تحت عنوان # پویش_همه_در_خانه_می مانیم با مشارکت عموم شهروندان در منطقه چهار به راه افتاد تا بتوانیم ضمن جلوگیری از حضور شهروندان در روز طبیعت در بوستان ها و حاشیه معابر، شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش مردمی همه در خانه میمانیم

راه اندازی پویش مردمی همه در خانه میمانیم