مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 04:152020-03-30ورزشي

هیچ مکان ورزشی در کرمانشاه فعالیت ندارد/ پلمب 58 باشگاه متخلف


معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: فعالیت همه سالن ها، باشگاه ها و تیم های ورزشی کرمانشاه متوقف شده است.

- ایسنا/کرمانشاه معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: فعالیت همه سالن ها، باشگاه ها و تیم های ورزشی کرمانشاه متوقف شده است.

جلال عزیزی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تعطیلی باشگاه ها و سالن های ورزشی کرمانشاه از اواسط اسفند، اظهار کرد: در پی شیوع بیماری کرونا و طبق دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا در ورزش فعالیت تمامی سالن ها و باشگاه های ورزشی کرمانشاه را اواخر سال قبل تعطیل کردیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی باشگاه های وررشی استان به این دستورالعمل توجهی نکرده و کماکان به فعالیت های خود ادامه می دادند که در این راستا برخورد با آنها را شروع کردیم و 58 باشگاه متخلف پلمب شدند.

معاون ورزش استان در ادامه به ممنوعیت فعالیت ورزشکاران و تیم های ورزشی هم اشاره کرد و گفت: تا پیش از تعویق رقابت های المپیک تعدادی از ورزشکاران استان به دلیل لغو اردوی تیم های ملی در استان تمرین می کردند که با تعویق این رقابت ها و دستورالعمل کشوری این تمرینات هم در روزهای اخیر متوقف شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر هیچکدام از باشگاه ها، سالن ها و تیم های ورزشی کرمانشاه فعالیت ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مکان ورزشی در کرمانشاه فعالیت ندارد/ پلمب 58 باشگاه متخلف

هیچ مکان ورزشی در کرمانشاه فعالیت ندارد/ پلمب 58 باشگاه متخلف