مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 03:352020-03-30فرهنگي

رسانه ها و هنرمندان در مبارزه با کرونا نقش تعیین کننده دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد محمد پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: رسانه ها اعم از خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و رسانه های مکتوب و هنرمندان و فرهیختگان استان با وقوع بحران شیوع کرونا و در جهت آگاهی بخشی، آموزش و جلب مشارکت مردم در مراقبت های فردی و اجتماعی، ده ها هزار فرآورده خبری و هنری شامل خبر، مصاحبه، گزارش، عکس و موشن گرافی، کلیپ، شعر و قطعات ادبی، آثار نمایشی و تجسمی تولید کرده اند که در سطح وسیعی انتشار یافته است.

وی افزود: اصحاب هنر و رسانه همواره در خط مقدم اطلاع رسانی قرار داشته و نقش خود را نسبت به مقابله با بیماری کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری و صیانت از سلامت مردم به خوبی ایفا کرده اند.

محمدپور همچنین با تاکید بر اینکه مهمترین و مؤثرترین راه مقابله با کرونا ماندن در خانه است، گفت: رسانه های آذربایجان شرقی در اجرای پویش در خانه بمانیم و تبیین طرح فاصله اجتماعی، رسالت خود را به خوبی انجام دادند و بنا به اعلام کارشناسان و مسئولان مربوطه توصیه های بهداشتی و پزشکی توسط اکثریت قریب به اتفاق مردم اجرا می شود که در واقع به نوعی دستاورد رسانه ای به حساب می آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: اصحاب فرهنگ، هنر، سینما و رسانه کارکرد و رسالت حرفه ای و آموزشی خود را نیز فراموش نکرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها و هنرمندان در مبارزه با کرونا نقش تعیین کننده دارند

رسانه ها و هنرمندان در مبارزه با کرونا نقش تعیین کننده دارند