مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 03:352020-03-30اقتصادي

ارائه خدمان حداکثری به مشترکان اولویت اصلی شرکت مخابرات است


مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ارائه حداکثری خدمات به مشترکان را یکی از اولویت های اصلی این شرکت در سال 99 به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، سیدمجید صدری ضمن اعلام این مطلب بیان کرد: شرکت مخابرات ایران، طی سال گذشته، توانست با اتخاذ سیاستهای حمایتی از جمله همکاری با تولیدکنندگان داخلی، مدیریت موثر هزینه ها و انجام پروژه های بهبود، جایگاه خود را در عرصه داخلی حفظ و تقویت نماید.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین اظهار داشت: با استفاده از توان متخصصان داخلی در حوزه ارتباطات، در سال 1398 توسعه چشمگیری در استفاده از تجهیزات داخلی با تکیه بر توان تولیدکنندگان داخل کشور انجام شد.

وی افزود: علی رغم تحریم های همه جانبه با حمایت ازتولیدکنندگان داخلی بخش عظیمی از نیازهای فنی شرکت در راستای رونق تولید داخل برطرف شد، به نحوی که در سال گذشته با رویکرد تکیه بر نهضت تولید داخل، علاوه بر کاهش وابستگی به شرکت های خارجی، از فرصت های خلق ایده و تولید فناوری در داخل کشور حمایت های شایانی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به وقوع حوادث غیرمترقبه مانند سیل، زلزله در سال 98 از تامین نیازهای هموطنان در این ایام به طور کامل توسط مخابرات یاد کرد و افزود: در تمام سال گذشته از ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمان حداکثری به مشترکان اولویت اصلی شرکت مخابرات است

ارائه خدمان حداکثری به مشترکان اولویت اصلی شرکت مخابرات است