مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 21:402020-03-29سياسي

رفع مشکل کمبود ماسک طی هفته جاری/ اتخاذ اقدامات سخت گیرانه در روز 13 بدر


معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به رفع مشکل کمبود ماسک طی هفته جاری در استان، از اتخاذ اقدامات سخت گیرانه در روز 13 بدر برای جلوگیری از شیوع کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود ثمینی در سخنانی با اشاره به آخرین آمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در استان لرستان، گفت: از مجموع هزار و 830 نفر مشکوک به ویروس کرونا، نمونه آزمایش 680 نفر مثبت بوده و متأسفانه 48 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

236 بیمار بستری هستند وی، ضمن ابراز همدردی با خانواده های قربانیان، گفت بیمارستان شهدای عشایر به این موضوع تعداد 740 تخت اختصاص داده است، در حال حاضر 236 نفر بستری هستند و حدود 500 تخت آنکارد و آماده داریم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در خصوص تعداد تخت های icu ، گفت: در حال حاضر 50 تخت مورد استفاده قرار گرفته و حدود 55 تخت دیگر داریم که آمادگی ارائه خدمات به بیماران کرونایی را دارند.

ثمینی، خاطر نشان کرد: تعداد 220 تخت نقاهتگاهی برای مراقبت های پس از ترخیص و احیاناً افرادی که مشکوک هستند و لازم است تحت مراقبت باشند، تدارک دیده شده است.

همکاری مطلوب مردم در اجرای تصمیمات ستاد مدیریت کرونا وی، در ادامه با تقدیر از مردم فهیم استان، گفت: اکثر مردم با فرهنگ بالا با موضوع برخورد کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل کمبود ماسک طی هفته جاری/ اتخاذ اقدامات سخت گیرانه در روز 13 بدر

رفع مشکل کمبود ماسک طی هفته جاری/ اتخاذ اقدامات سخت گیرانه در روز 13 بدر