مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 21:152020-03-29اجتماعي

بهره مندی از سامانه های 137 و 1888 در هدایت ظرفیت های جهادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازشامگاه یکشنبه روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، در روزهایی که برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تقریبا تمام مراکز و مجموعه های فرهنگی شهرداری تعطیل بوده و امکان ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی به شهروندان وجود ندارد، فرهنگسرای خاوران با تلاش اسماعیل قضات لو، رییس این فرهنگسرا و جمعی از جهادگران با تشکیل قرارگاه جهادی تولید ماسک حضرت زینب(س) به یکی از سه مرکز تولید ماسک و گان (لباس پزشکی) در استان تهران تبدیل شده است.

مسعود حمزه ای رییس سازمان بازرسی شهرداری در همین راستا، به همراه تعدادی از معاونان و مدیران بازرسی در بازدید از این فرهنگسرا، از نزدیک در جریان نحوه فعالیت های جهادی و مردمی این مجموعه قرار گرفت.

رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران، این اقدامات و سایر فعالیت های مشابه برای کمک و همراهی با پزشکان، پرستاران و مجموعه کادر پزشکی و درمانی را قابل تقدیر دانست.

وی تاکید کرد: باید تلاش شود تا از طریق بهره برداری از ظرفیت های شهرداری، برای اطلاع رسانی در سطوح وسیع تری در جذب گروه های مردمی علاقه مند به شرکت در این فعالیت ها گام برداشت.

حمزه ای اعلام کرد: در این مسیر سازمان بازرسی شهرداری تهران، آمادگی دارد تا از طریق بستر سامانه های مردمی 137 و 1888 در اطلاع رسانی، جذب و هدایت این ظرفیت ها اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از سامانه های 137 و 1888 در هدایت ظرفیت های جهادی

بهره مندی از سامانه های 137 و 1888 در هدایت ظرفیت های جهادی